FAMOUS MATH DAY OF Pİ ÖNTEST SONUÇLARI
ÖĞRENCİ
1) Öğrencilerin büyük çoğunluğu;
·
daha önce pi
sayısını duymuştur.
·
pi günü kutlamaları hangi tarihte
yapıldığını bilmektedir.
·
pi sayısının sembolünü daha önce
görmüştür.
·
çemberin içinde kaç tane farklı çap çizebileceğini
bilmemektedir.
·
irrasyonel sayı hakkında bir bilgisi
yoktur.
·
pi sayısının nasıl bulunduğunu
bilmemektedir.
2) Öğrencilerin neredeyse yarısı ;
·
çap ve çevre arasındaki ilişkiyi daha
önce hiç duymamıştır.
·
web 2.0 araçları
ile ilgili deneyimi yoktur.
3) Öğrencilerin yarıdan az bir kısmı ;
·
eTwinning projeleri hakkında bilgisi
vardır.
·
pi sayısının ilk
nerede kullanıldığını bilmemektedir.
·
pi günü etkinliklerinde neler yapıldığını
bilmektedir.
KISACASI: Öğrenciler daha önce pi
sayısını ve kutlamaları duymuş sembolünü görmüştür ancak pi sayısı ile ilgili
irasyonel sayı olması, nasıl bulunduğu, çap sayısı, çap çevre ilişkisi, web 2
araçlar, etwinning projeleri gibi detayları bilmedikleri öntest ile fark
edilmiş ve bu alanda calışmalar yapılmıştır.
ÖĞRETMEN
1) Öğretmenlerin hepsi;
·
e-twinning projelerinin öğrencilerine bir
katkısı olacağını düşünmektedir.
2) Öğretmenlerin büyük çoğunluğu;
·
derslerinde Web 2.0
araçlarını etkin kullanmaktadır.
·
öğrencilerininin
teknolojiyi etkin kullanabilmesi için yardımcı olmaktadır.
·
matematik dersinde öğrencilerinin 21.
Yüzyıl becerilerinin gelişimini destekleyici çalışmalara yer vermişlerdir.
·
öğrenciyle pi sayısının ne olduğunu
anlatan çalışmalar yapmışlardır.
·
internet güvenliği hakkında bilgi sahibi
olup öğrencilerine atarmışlardır.
3) Öğretmenlerin neredeyse yarısı ;
·
öğrencileriyle daha
önce bir e-twinning projesi yapmıştır.
·
öğrencileriyle pi
sayısının nasıl bulunduğu ile ilgili etkinlikler yapmıştır.
4) Öğretmenlerin yarıdan az bir kısmı ;
·
öğrencilerinizle
daha önce teknoloji içerikli projeler yapmıştır.
·
bir blog sayfası
veya youtube kanalı kullanmıştır.
KISACASI: Öğretmenler etwinning projeleri
ve web 2 araçları hakkında bilgi sahibidir. Tekonoloji içerikli projeler ve pi
sayısı ile ilgili çalışmalar yapmışlardır, Blog ve youtube kanalları ile ilgili
çok tecrübe edinmedikleri ortaya çıkmıştır.
VELİ
1) Velilerin tamamı;
·
çocuğunun
teknolojiyi etkin kullandığını söylemiştir.
2) Velilerin büyük çoğunluğu;
·
çocuğunun daha önce
teknoloji içerikli projelerde görev almadığını söylemiştir.
·
çocuğununun daha
önce bir e-twinning projesinde yer almadığını söylemiştir.
·
internet güvenliği ile
ilgili bilgi sahibidir.
·
eTwinning
projelerinin çocuğuna bir katkısı olacağını düşünmektedir.
·
çocuğunun pi günü
etkinliklerinde neler yaptıklarını bilmektedir.
·
velisi bulunduğu
öğrencinin pi gününden farklı eTwinning projelerine de katılmasını
desteklemektedir.
·
velisi olduğu
öğrenci projelerde öğrendikleri-yaptıkları materyalleri onlarla paylaşmaktadır.
KISACASI: Veliler cocuklarının teknlojiyi
etkin kullandıklarını, internet içerikli projelerde yer aldıklarını ancak
ewtinning projelerinde yer almadıklarını söylemişlerdir.
ÖZGE
ÖNCÜ
İsmail Hakkı Kaya Ortaokulu/Antalya/Kepez
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder